امیرارسلانامیرارسلان، تا این لحظه: 11 سال و 24 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما امیرارسلان

آلبوم 14 ماهگي

1393/3/18 12:44
نویسنده : مامان شهلا
1,751 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم واقعا ازت معذرت مي خوام كه انقدر دير ميام وبتو آپ كنم آخه اين روزا دوياره برگشتم سر كارچشمک

از طرفي هم كه شما خيلي خيلي شيطوم شديو.... من وقت سر خاروندن ندارم

از شيرين كاريهات كه ديگه نگو كلي كاراي بامزه ياد گرفتي مثلا وقتي ميگم اميرارسلان مامانو بغل كن منو بغل مي كنيو حسابي فشار ميدي

تقريبا ديگه همرو ميشناسي و وقتي ازت ميپرسم با انگشت خوشگلت اشاره مي كني

خيلي دوست دارم از رقصيدنت عكس بندازم ولي موفق نشدم هنوز فقط كافيه كوچيكترين صدا بياد ديگه نمي شه كنترلت كردEmoticonEmoticonEmoticon

حالا بريمسراغ عكسات كه طرفدارات هر روز زنگ مي زنن سراغشو مي گيرنمحبت

 

يه عالمه عكس قشنگ در ادامه مطلبه هاااا

فصل ارديبهشت و قشنگي بي نظيرش... م

                                                

 

                                       5.gif

اميرارسلان در حال ايكس باكس بازي كردن قربونش برم چه ذوقي هم ميكنه

                                             

 قربونش برم چه كيفي ام ميكنه دلم ميخواد بچلونمش

عكسهاي امير ارسلان در حياط ماماني اينا اميرارسلانم عاشق درخت انگور شده تا ميريم حياط سريعا ميره سمت درختش

                                          

قربوووووووووووووووون اون فيگورت بشم من

اميرارسلان من عاشق حمومه با اين كه ساعتها تو حمومه موقع بيرون اومدنكلي گريه ميكنهشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

                                                       Love Smiley

تو اين ماه سالگرد باباحاجي بود و رفتيم يزد يعني شما براي اولين بار رفتي سر مزار ايشون امير ارسلان خيلي حيف شد شما ايشونو نديديغمگین خيلي آدم خوووووبي بود مطمئنم اگه زنده بودن عاشقش مي شدي اميد وارم روحشون شاد باشهمحبت

امير ارسلان من عاشق اين عكستم آخه خيلي داري لز ته دل مي خندي

                                                

 امير ارسلان عاشق اين جامپري البته خريدنشم داستاني داشتاااااا

چون جام جهاني نزديكه اين لباسو برات خريدم تا بپوشي

به اميد برد تيم ملي ما هورااااااااااااا...

و در آخر عكسي از عروسي مرجان جون كه تو منو اينطوريعصبانی كرده بودي از بس اون روز اذيت كردي

Love Divider Graphic for Facebook

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانی رادین
25 خرداد 93 1:33
ای جونم چه عکسای خوشمزه ای عزیز دلم من عاشقت اون عکست که میخندی شدم کاش اونجا بودم میخوردمت
فرناز خاله آرسن جون
26 خرداد 93 16:53
از کدوم عکس شروع کنم آخه یکی از یکی خوشگلتر امیر ارسلان تو هر کدومشون ماهتر و خوشتیپتر اما عکسهای بعد حموم و اون عکسی که از ته دل میخنده بیشتر دلمو برد خیلی عالی شدن دست گل مامانی درد نکنه اون لباس تیم ملی هم خیلی نازه منم میخوام میبوسمت عسلم
مامان ابولفضل
31 خرداد 93 16:04
ماشالله به اين پسر خوش تيپ... چه عكساي قشنگي مخصوصا اوني كه كنار درخت انگوري...