امیرارسلانامیرارسلان، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما امیرارسلان

تولد 1 سالگی با تم میکی موس

1393/2/21 11:09
نویسنده : مامان شهلا
5,546 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از یه تاخیر طولانی اومدم...

تو این مدت که نبودم درگیر کارهای تولد امیرارسلان بودم . با اینکه خیلی ها می گفتن امسال تولد نگیر ولی بالاخره تولدرو گرفتیم و تولد امیر ارسلان کوچولورو با مرسانا گوگولی باهم توی پارکینگ مامانمینا  برگزار کردیم خدارو شکر همه چی خیلی خوب پیش رفت و امیر ارسلان پسر قشنگ مامان خیلی آقا بودو اصلا اذیت نکرد...

عاشقتم پسر گلم

تشکر خیلی خیلی ویژه دارم از مامان گلم بخاطر اتمام زحماتی که کشید از کارهای تزییناتی تا آشپزی و... امیدوارم وقتی امیرارسلان بزرگ شد گوشه ای از کاراشو براش جبران کنه مامان گلم منو پسرم خیلی دوست داریم...

از بقیه کسایی هم که خیلی بهم کمک کردن مثل ساناز جونو عمه فاطی و خاله صغری و زنعمو شهرزاد و فرنگیس جون بخاطر دوختن لباس میکی ومینی ولباس خودم وهمه همه یه عالمه تشکر می کنم مرسی که تو این روزا بهم فهموندید که تنها نیستم و فامیلهای گلی مثل شما دارم

و در آخر از مهمونهای گلمون که تمام زیبایی جشنمون بخاطر وجود گلشون بود تشکر می کنم

حال بریم سراغ عکسهای تولد میکی موس امیر ارسلان و مینی موس مرسانا

 

بقیه در ادامه مطلبه

چند روز قبل از مهمونی برای تقویماتون که می خواستیم به عنوان گیفت به مهمونا بدیم رفتیم پارک که ازشون عکس ندازیم هر کاری کردم امیر ارسلان نذاشت کلاه لیاشو سرش بزارم و همه عکساشو بدن کلاه انداخت... اینم چند تا از عکسعای اون روزсмайлик

اینم تزیینات روز تولد

                             

میز شام

غذا هامون که شامل بیف استراگانف و دلمه برگ و کلم و سالاد الویه ورولت بود

دسرمونم دسر توت فرنگی و ژله تزریقی و ژله میکی موسی بود

                                                       

و یک عدد میکی موس خوشمزه

 

اینم طناب لبسها و ساعت تولد و تابلو یادگاری

امیر ارسلان و مرسانا همراه بعضی از مهمونها

 

 

 

حالا نوبت کیک میکی موس و مینی موس مونه که خیلی هم خوشمزه بود

و شاهکار امیر ارسلان در دقایق اولی که کیکو اوردن

الهی قربون اون جای انگشتات برم نفس مااااااااااااااامااااااااااااااااان

امیر ارسلان جونم خیلی اصرار داشت خودش تنهایی کیکشو ببره

 Mickay Mouse can you feel the love animation

اینم ناخن های مامان با طراحی میکی موسی که یکی از گیفتها دستمه

اینم تقویم ها

اینم کادو هایی که مهمونهای گلمون اوردن با یه عالمه پول ذست همشون درد نکنهсмайлик

 

 اون پلاک میکی خودم برا پسرگلم گرفتم

 

اینم ساعاتی بعد از تولد با امیر ارسلان خوشحال با کادوی مامان بابای گلم

این عکس برای شب قبل تولد وقتی داشتیم بادکنک هارو می بردیم پارکینگ

ببخشید پستمون خیلی طولانی شد

 

مرسی از نگاههای نازتون ماچماچ

 

 

پسندها (2)

نظرات (19)

یاسمن
6 اردیبهشت 93 11:59
سلام دست گلت درد نکنه شهلا جون چه تولد باشکوهی واسه این جیگر طلا گرفتی همه چیز عالی بوده کاشی من والینام بودیم کلی می رقصیدیم الهی تولدت صد سالگیش
مامان شهلا
پاسخ
مرسی عزیز دلم ایشالله سال دیگه شماهم اینجا باشید تشریفات بیاید من از الان دعوتتان کردم
مامان متين عشقي عشق مامان وباباش
6 اردیبهشت 93 13:24
سلام امير ارسلان جون تولدت مبارك اولين سال تولدت با دوتا تولد همراه بود اما هيچ چيز مثل لطف عموي مهربونت كه سوپرايزت كرد و واست تولد گرفت نميشه اما زيبا ترين تولدت هم اين تولد بود[گل تولدت مبارك هميشه شاد باشي عزيزم]
مامان شهلا
پاسخ
ممنونم خاله مهربون
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
6 اردیبهشت 93 17:45
سلام مامانی تولد گل پسری مبارک دست شما درد نکنه خیلی زحمت کشیدید همه چیز عالی بود بوس برای هر دوتون
مامان شهلا
پاسخ
مرسی خاله جون دوقلوهای و از طرف من یه عالمه بوس کنید
khale farnaz
6 اردیبهشت 93 23:06
ولد هورا امیر ارسلان و مرسنا جون یه ساله شدن ،اااای جونم توی عمرم میکی و مینی به این خوشگلی و نازی ندیده بودم دوتاشون ماه شدن تو اون لباسها 100ساله بشین خاله اما جشن تولد اول از تزیینات شروع میکنم که خیلی خیلی عالی شده دست همه درد نکنه بعد غذا ها که دهن ما اینجا آب افتاد همه چی عالی شده لباس دو تا فرشته و مامی کلا همه چی درسته من بی نصیب موندم ازگیفت ولی عالی شده ، هدیه هات مبارکت باشه خاله به خوبی و خوشی ازشون استفاده کنی راستی فهمیدم اون بوس رو واسه خاله فری فرستادی چسبید عسلکم
مامان شهلا
پاسخ
ممنونم خاله مهربون بابا اینقدر که تعریف کردی خوب نشده
مامان رادمان جون
7 اردیبهشت 93 0:33
وااااااااای مامانی چه کردی به به همه چیز عالی بود .امیرارسلان ومرسانای عزیزم تولدتون مبارک انشالله جشن 100 سالگیتون
مامان شهلا
پاسخ
مرسی دوست خوبم
sanaz
7 اردیبهشت 93 9:20
هوووورررراااااااااااالهی دورتون بگردم براتون بهترینارو آرزو میکنم همه چیز عالی بود وکلی خوش گذشتازشهلا مرسی که خیلی خسته شد( خسته نباشی دختردایی گلم)
مامان شهلا
پاسخ
مرسی ساناز جون واقعا ممنونم از بابت کمکهایی که کردی ایشالله یه روز برات جبران کنم
شیما مامان شاهین کوچولو
7 اردیبهشت 93 11:29
تولدت مبارک عشق کوجولوی من... به به شهلا جون ترکوووووندیییییییااا همه چی عالی بوووووود... لباس امیرارسلان و مهرسانا جون هم خیلی باحال بود... ایده قشنگیهههههه ایشاله تولد 120 سالگیشونو جشن بگیرین
مامان شهلا
پاسخ
قربونت برم شیما جونم مرسی
مامان رادینی
7 اردیبهشت 93 13:09
تولدت مبارک میکی موس کوچولوی من .عاشقتم با اون لباسای نازت دست مامان بزرگ و مامانی درد نکنه شهلا جون ترکوندیا همه چیز عالیییییی بود خسته نباشی مامانی کاش منو رادینم اونجا بودیم معلوم خیلی خوش گذشته ایشالا همیشه خوش باشید بوووووس برای هردوتون
مامان شهلا
پاسخ
قول میدم سال دیگه دعوتتان کنم خاله جون
خاله
7 اردیبهشت 93 14:51
تولدش یه عالمه مبارک............................ پسری شما 4روز از دختری ما کوچولو تره خدا حفظشون کنه
مامان ابولفضل
7 اردیبهشت 93 15:38
تولدتون مبارك اميرارسلان خوش تيپ و مرساناي نازنازي ايشالله 100 ساله بشين... چه جشن باشكوهي...چه لباساي خوشگلي و چه تزيينات جالبي...دست مامان شهلاي مهربون درد نكنه...
مامان شهلا
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان آینده
11 اردیبهشت 93 14:45
سلام. تولد یکسالگی گل پسرتون مبارک. انشالله روزهای خوبی رو با هم داشته باشین. مامان اینده
مامان شهلا
پاسخ
ممنونم مامان آینده ایشالله تولد ترنم
سپیده
12 اردیبهشت 93 9:54
سلام. مبارک باشه و ثبت شد
مامان مریم
13 اردیبهشت 93 8:56
چه مامان باباي با سليقه اي. داري عزيزم. چه جشن مفصلي گرفتن. تولدت مبارك باشه . انشاله 120 ساله بشي
مامان شهلا
پاسخ
مرسی خاله جون
سمیرا
13 اردیبهشت 93 13:42
سلام و صد سلام به امیر ارسلان خوشگل و مامان گلش. به به چه تولدی!!!!! عالی بوده بیسته بیست، لذت بردم. مامان و بابای امیر ارسلان دستتون درد نکنه واقعاً واسه پسرمون سنگ تموم گذاشتید. امیر ارسلان جان تولدت مبارک ایشاله که صد ساله بشی پسرم
مامان شهلا
پاسخ
ممنونیم
ندا
14 اردیبهشت 93 10:41
سلام شهلا جون...وای همه چی عالی بود. چه جالب عکسای تولد رو تو وبلاگ کودک من دیدم و تصمیم گرفتم واسه ویانا تولد کوچولوی مینی موسی بگیرم..نگوووووو پسمل خودمونه
مامان شهلا
پاسخ
مرسی که سلیقمونو دوست داشتی
مامان اميرعلي .
14 اردیبهشت 93 13:19
سلام شهلا جون. خيلي خيلي مبارك باشه . به من و اميرعلي هم خيلي خوش گذشت.
مامان شهلا
پاسخ
ممنونم مامان امیر علی مرسی که مهمون ما بودید
مامی دلسا
15 اردیبهشت 93 0:06
سلام تولد یک سالگی امیر ارسلان کوچولو مبارک به امید بهترینها برایش
مامان باران
26 تیر 93 23:23
امروز اتفاقی سایتتونو دیدم. خیلی با حال بود و خوشم اومد. انشاالله سیر پدر و مادر بشه.