امیرارسلانامیرارسلان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما امیرارسلان

آتلیه خانوادگی

1392/9/16 11:50
نویسنده : مامان شهلا
3,210 بازدید
اشتراک گذاری

آتلیه که هفتمین بار رفتی برای هفت ماهگیت یه فرقی با بقیه داشت اونم این بود که این سری عکسای خانوادگی انداختیم خییییییییییییلی قشنگ شدن ولی به نمی تونم همرو بزارمقهر

این بار چون بابایی هم بود تو آتلیه بیشتر باهامون همکاری کردی ولی بازم آخراش خسته شدی و....نگران

یه سری عکسای خوشگلت با بابا جون

بقیه عکسارو در ادامه مططلب بینید

تو این عکسا مامان بیچاره کات شده

مرسی ی ی ی ی ی ی ی آتلیه پلکقلب

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

M:M ܓܨ☆
15 آذر 92 11:08
سلام به وبلاگ عکس منم سربزن ومنوهم لینک کن.. ممنونم
مامان شهلا
پاسخ
سلام چشم حتما خیلی خوش حال می شم
ظریفه
16 آذر 92 23:30
سلام خوبید من مامان امیرعلی هستم.ادرس وبلاگتونو از فرنگیس خانم گرفتم. خیلی خیلی پسر نازی دارید. چشمم کف پاش .خدا براتون حفظ کنه. روزی براش هزار بار صدقه بدید.
نگار(مامان سام)
19 آذر 92 10:59
خیلی عکسهاتون قشنگه ماشالله امیر ارسلان خیلی نازو خوشگله خدا حفظش کنه.
مامان تینا
20 آذر 92 7:51
سلام مامان امیر ارسلان ممنون که به ما سر زدید هزار ماشالا چه پسر نازی دارید ،براش آرزوی سلامت و سعادت دارم
مامان تینا
20 آذر 92 7:53
اگه افتخار میدین با هم تبادل لینک داشته باشیم تا هر روز بیام به این گل پسر سر بزنم
مامان شهلا
پاسخ
چشم خیلی هم خوشحال می شم
مامان رادمان جون
20 آذر 92 16:03
چقدر پسر خوشتیپی دارید من حتما شمارو به دوستهای پسرم اضافه میکنم اگه دوست داشتید شما هم این کار رو بکنید مرسی
مامان شهلا
پاسخ
چشم حتما مرسی که به ما سر زدید
مامان امیر عباس و ارغوان
21 آذر 92 16:13
سلام. وااااااااااااااااااااااای خدا چه ناز این پسر.
هستی مامی طاها جوجو
21 آذر 92 22:41
سلام اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم
مامان شهلا
پاسخ
خوشحال می شم. ولی شما وبتونو نذاشتین
nahal
25 آذر 92 15:41
سلام. ماشااااااله چه پسر ملوسی چه عکس های خوشگلی!! من لینکتون کردم عزیزم
مائده(ني ني بوس)
26 آذر 92 10:33
چقدر تو نازي خالهراستي منم لينكت كردما
مامان ابولفضل
5 دی 92 16:59
واي چه پسر خوشگلي... واسش يه اسفند دود كنين.. چه عكساي زيبايي.. چه مامان خوشگلي... ازكجا ديدم...خوب معلومه پسر به اين نازي بايد مامان خوشگل و خوش تيپي مثل شما داشته باشه..
مامان شهلا
پاسخ
مررررررررررررررسی
ندا مامان ویانا
9 دی 92 17:49
ای جانم ایشالا همیشه بخندین و شاد باشین
nice.design
11 دی 92 17:23
سلام مامان شهلا جان چه عکسای خوشگلی اگه اجازه بدین، یکی از عکسای امیرارسلان عزیز رو براتون طراحی کنم من طراح عکس و پوستر و کارت پستال و... هستم به وبلاگم سر بزنید نمونه کارامو ببینید خوشحال میشم تخفیف گذاشتم برای طراحیام هر طراحی 3000 تومن اگر مایل بودید بهم اطلاع بدین مطمئن باشید ناراضی برنمی گردید
شیما مامان شاهین کوچولو
15 دی 92 18:57
وای خداااااا چه خوشگلن عجب ستی کردین 3 نفری خیلی باحالههههههههه کاشکی میتونستیم روی گل مامان شهلا رو هم میدیدیم...همش سانسور شده بووووود
مامان شهلا
پاسخ
شیما جون دیگه اینطوریه دیگه مامان شهلا فقط تو مسافرتا تا حالا رو نمایی کرده
مامان نفس
6 بهمن 92 18:42
سلام مامانی ، چه عکسای نازی ، چه گل پسر خوشگلی خدا حفظش کنه ممنون که به وب دخمل من اومدین ، راستی لینکتون کردم ، اگه شما هم دوست داشتین ما رو بلینکید
مامان شهلا
پاسخ
چشم حتمااااا
مامان سيد عرشيا
21 بهمن 92 12:56
سلام عزيزم. چه پسر ناز و دوست داشتني داري. حتما شبيه مامانش شده كه خوشگل هست. آفرين چه خوب لباساتون هم با اميرارسلان ست كرديد. اگه با تبادل لينك موافقي به ما هم سر بزن خوشحال ميشيم