امیرارسلانامیرارسلان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما امیرارسلان

روز بدنیا آمدنت

1392/9/16 11:56
نویسنده : مامان شهلا
1,023 بازدید
اشتراک گذاری

روز سیزده بدر ما همگی رفتیم پارک روبروی خونمون منم اون موقع کلی کپلی شده بودم

niniweblog.com

بعدش اومدم خونه تا واسه فردا ساکمو ببندم وآماده بشم تا برم بیمارستان و با باباجون درمورد اینکه از فردا مامان بابا میشدیم کلی حرف زدیم

niniweblog.com

صبح روز چهارشنبه من مامانی وباباجون رفتیم بیمارستان بعد من رفتم از اطلاعات سوال کنم که کجا برم بعد گفتن بیا تو منم رفتم و دیگه نتونستم از مامانی و باباجون خداحافظی کنم بخاطرهمین کلی استرس داشتم استرسولی زیاد طول نکشید چون نیم ساعته رفتم اتاق عمل وقتی داشتم بیهوش می شدم ساعتو نگاه کردم ساعت ٨ صبح بود باورم نمی شد اگه بهوش بیام قراره قیافه نازتو ببینم داشتم به اینا فک میکردم که...خواب

عزیز دلم اومدی پیشمون عشق مامان ١٤/١/٩٢   ساعت٨:٠٥ با وزن٣١٨٠گرم وقد٥٢ سانتیمتر بدنیا اودیقلب

 وقتی کم و بیش به هوش اومدم و از اتاق عمل آوردنم بیرون صداهای اطرافم بهم میگفتن نمیدونی چه خوشگله هر چی به خدا سفارش داده بودی بهت داده

 لحظه دیدار تو توصیف نا پذیرهخجالت

عاشفتم پسر قشنگم.قلب

niniweblog.com

 اینا هم عکس های تولدت

گلی که بابا جون برات اورده بود

گلی که بابایی با یه عالمه میوه وکمپوت برای من اورده بود تازه پسرم یه عالمه گل دیگه داشتی که مامان جون اینا وعمو محسن اینا خاله مینا وسما وثنا اینا برات اورده بودن

اینم  عکست با باباجونعمه فاطمه برت کیک خریده بود اورده بود بیمارستان دستش درد نکنه

عمه فاطمه برات کیک اورد ما هم باهاش کلی عکس انداختیم دستش درد نکنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)