امیرارسلانامیرارسلان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما امیرارسلان

آلبوم هفت ماهگی

1392/9/16 12:17
نویسنده : مامان شهلا
773 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه

اینجا تومطب دکترت نشستیم تا نوبتت بشه.شکلک های محدثه

برای چکاب رفته بودیم دکتر دکترم گفت خدارو شکر آقا پسرتون خوبه خوبه وزنت١٠.١٥٠ شده بود قدتم ٧٥ آقای دکتر ازت تست سل گرفت نتیجشم مثبت بود و گفت احتیاج به واکسن نداری. من که خیلی خوش حال شدم چون دوست نداشتم بازم گریه کنیقلب

 

 

وقتی عسل مامان هیج جور ساکت نمیشه و باید با خودت ببریش آشپز خونه

یه عکس ناز از امیر ارسلان ومرسانا

وقتی برای اولین بار تو صندلی غذای رستوران نشستی

من گذا میخام یالا من گذا میخام یالا

خدایا این چی چیه یعنی من اینو باید بخورم آخ جوووووووووون

یه ژست خوشگل از خوابیدنت

یه روز قشنگ توی پارک جوانمردان

امیر ارسلان وقتی با مامان میره خرید

آخ جووووووووووون امشب شام امیر ارسلان داریمشکلک های محدثه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)