امیرارسلانامیرارسلان، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما امیرارسلان

آلبوم 12 ماهگی

1393/1/16 12:01
نویسنده : مامان شهلا
1,407 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان هر روز داره بزرگتر می شه و کاراهای شیرین تری میکنه و من از طرفی دلم واسه کوچیکی هاش تنگ می شه و از طرفی می خوام بزرگتر شه کارهای جدید تری ازش ببینم پسر گلم دیگه یاد گرفته بگه بابا    دد   آبه   من با هر بار شنیدنشون کلی ذوق می کنم خدایا ممنونم ازت که این فرشته کوچولو رو به من دادی

 

اینجا پسرم داره دالی بازی می کنه

 

اینجا امیر ارسلان حین رانندگی تو بغل بابا جونش خوابش بردخواب

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان متين عشقي عشق مامان وباباش
16 فروردین 93 11:02
به به به...سال نو مبارك خاله جوناين مدت كه من نبودم كلي اتفاقات قشنگ افتاده...تولدت مبارك چه عموي خوبي خدا برات نگهش دارهانشا الله صد ساله بشي.خاله جون نبايد از خاله يه سراغ كوچولو بگيري نازم؟؟عيبي نداره... من كه توي اين مدت همش به يادت بودم اما به دلايلي نتونستم بهتون سر بزنم اما قول ميدم جبران كنم باشه خاله؟؟ دوست دارم داستان مسافرت هاتو بخونم اگه دوست داشته باشي به خاله نشون بدي
مامان الینا خانم
17 فروردین 93 15:08
پسر خوشگل من خوشحالم که دوازده ماهه شدی امیدوارم صد ساله بشی
بهار
18 فروردین 93 1:24
سلام عزیزم سال نو مبارک دوست گلم میتونید با عضویت در فروم سنیــا و گذاشتن 30 پست، تقویم 4 فصل A3 با عکس دلخواهتون ( نمونه کارها تو سایت هست ) هدیه بگیرید و بعد از اون با معرفی 10 کاربر فعال و ثبت نامشون در فروم قالب وبلاگ کاملا سفارشی با عکس کوچولوتون هدیه بگیرید. لینک فــــروم سنیا : www.seniya.ir/forum لینک نمونه تقویم های سنیا: http://seniya.ir/?p=200
شیما مامان شاهین کوچولو
19 فروردین 93 1:09
وای عشقم خیلی جیگر شدی قربون اون حرف زدنت یهوویی چندتا پست گذاشتی شهلا جون... خیلی لذت میبرم کارای امیرارسلانو میخونم خدا حفظش کنه
هستی وداداشش هیربد
22 فروردین 93 21:13
عزیزم ماشالله شیرین زبون افرین میگی بابا چه عکسای خشجلی مامانیش دستت دردنکنه کیف کردم ازطرف من امیرارسلان جونوبوسای محکم کنین
مامان آوا
23 فروردین 93 11:58
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک دیدگانت از همیشه شادتر / شهر قلبت زنده و آبادتر غصه هایت دم به دم ای مهربان / در گذرگاه زمان بر بادتر آرزو ميكنم روزهاي خوبي را پيش رو داشته باشيد دوست من.
مائده(ني ني بوس)
26 فروردین 93 17:29
قررررربون اين خوشگل خالهخصوصي