امیرارسلانامیرارسلان، تا این لحظه: 11 سال و 24 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما امیرارسلان

آلبوم 18 ماهگي

1393/7/12 12:43
نویسنده : مامان شهلا
1,878 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااامGreen smiley 015

قبل از همه چي يه معذرت بزرگ ويه تشكر بزرگ براي دوستامونخجالت

يه معذرت براي اينكه اين روزا به علت مشغله فكري و كاري و.. نتونستم به هيچكدوم از دوستاي گلمون سر يبزنم غمگین واااي كه چقدم دلم براي جوجو ها تنگ شده...بغل

يه تشكر براي اينكه با اين بي معرفتي من هنوز دوستاي گلمون ما رو حمايت ميكنن و برامون پياماي خوشگل مي زارن و من امروز با خوندنشون كلي انرژي گرفتمبوس

اميرارسلانم ديگه كامل حرف ميزنه هر چي ميگيم تكرار ميكنه ديگه شده جيگگگگگگگگگگر مامانمحبت

بريم سراغ عكسهاي 18 ماهگي پسري

بريم ادامه مطلب كلي عكس خوردني دارم...

قربون خندت برم من

امير ارسلان نمي دونم اين چه كاريه ياد گرفته ميگم عكس بندازم ازت اينجوري ميكنه!!!!!!!!!ت

امير ارسلان عاشق تولده يا به قول خودش تفلت

اينجا تولد رزا جانه كه خيلي به پسري خوش گذشت

رزا جان تولدت مبارك...

Birthday Present picture

پسري عاشق برف شادي شده بود ولي آخرش قيافشواينجوري ميكرد

 

 

و اين هم پاي امير ارسلان در آخر تولد

يه عكس مادر و پسري

يه خرابكاري جديد از امير ارسلان

خونه رو با آرد يكي كرده!!!!!!!!!!!د

بعللللللللله

و خودشم خجالت از كاري كه كرده

امير ارسلان در پارك كودك رستوران كه كيييييف كرده بود البته با زور اورديمش خونه

 

اين ماه ما عروسي علي و سميرا جونم داشتيم

و كلي به هممون خوش گذشت مخصوصا اميرارسلان كه ديگه رقاص حرفه اي شد ههههههه

                       

امير ارسلان و ديانا يا به قول خودش دينا

آخه وروجك اونجا چيكار ميكني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وقتي عشق مامان با مامي مياد سركار

اينم تي وي نگاه كردن صبا و امير ارسلان خونه ماماني!!!!!!!!!!!؟

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامانی رادین
12 مهر 93 14:02
عزیزدلم این پسر خوشتیپ رو نگاه کن خداااااااااااااااا ماهگردت مبارک امیر قشنگم همیشه به عروسی و شادی
شیما مامان شاهین کوچولو
14 مهر 93 23:32
قربونت بشم خوشتیپ من وای چیکار کردی با خودت روح شدی...خونه رو بگوووو همه جا رو اردی کردی وای خیلی کت و شلوار بهت میاد فندق من. واسه خودت جیگری شدی تی وی دیدنتون عشقههههه
shabnam
19 مهر 93 20:06
بهتره این گل پسر و بخورمش چه نازه ماشالله
مامان متين
29 مهر 93 10:09
امير ارسلان جون خالهپس معلوم شد اين همه مدت كجا بودين ...حسابي سر مامان و با شيرين كارياتو شيرين زبونيات گرم كردي...اي ووروجك خاله
فرناز خاله ی آرسن جون
29 مهر 93 23:32
خاله فدای اون ژست عکاسیت بشه خیلیی خوشم اومد وروجکا خیلی عاقلن دیگه واسه خودشون ژست میگیرنامیر ارسلان آردی خیلییی جالب بود کلی خندیدمفدای اون قیافه ی شرمندت
مامان بردیا اریایی
5 آبان 93 15:52
سلام خیلی پسر نازی دارین ماشالله ببوسینش اگه دوست داشتین به ماهم سر بزنین
دکوراسیون داخلی دژار
5 آبان 93 17:57
یا سلام و خسته نباشید .لطفا از وبلاگ ما هم دیدن کنید و درصورت تمایل به دوستانتون هم معرفی کنید.دکوراسیون داخلی دژار طراح و دکوراتور کلیه قضا ها و همینطور اتاق کودک و نوزاد. http://decodejar.niniweblog.com/ 09359829104
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
5 آبان 93 19:36
واااااااااااااای خدا خیلی باحاله این امیر ارسلان خان من که عاشقشم
مامان بهار
16 آبان 93 17:25
بدو بیا وبلاگم...یه خبراییه...
فرناز خاله ی آرسن جون
29 آبان 93 13:01
سلام دوست عزیزم.خوبین؟چرا پس نمیاین نگرانتون شدم عزیزم.منتظر پست جدید و عکسای امیر ارسلان عزیزم هستم.ایشالله که هر جا هستین شاد و سالم باشین