امیرارسلانامیرارسلان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما امیرارسلان

جشن دندونی امیر ارسلان کوچولو

1392/9/18 18:34
نویسنده : مامان شهلا
1,721 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم به مناسبت اولین مرواریدت مامانی آش دندونی پخت منم کلی مهمون دعوت کردم و یه عالمه خندیدیمو رقصیدیمو ... خلاصه به همه خیلی خوش گذشت ولی تو اون  روز اصلا حوصله نداشتی همش گریه کردی اصلا نذاشتهیچکی باهات عکس بندازه شانس اوردم من قبل از اومدن مهمونا خاله زهره ازت عکساتو گرفتهیپنوتیزم

این عکس یکی یدونم تو دندونیش

اینم کیک خوش مزت

 اینم بچه های مهمون اما عکست قشنگ نشد چون همش گریه کردی

راه پله

 

اینم از میز شام ومیوه

 

امیر ارسلان ومرسانا

امیر ارسلان وقتی مهمونا رفته بودن با کادوهای قشنگی که براش اورده بودن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سپیده
28 آذر 92 8:25
سلام. با افتخار لینک شدید و جشنهای شما بنام وبلاگتون ثبت شد
فرناز خاله آرسن جون
9 دی 92 13:53
چه جشن دندونی قشنگی شده دست مامانی گل در نکنه خیلی عالیه مبارکت باشه خاله
ندا مامان ویانا
9 دی 92 17:56
ذست درد نکنه مامانی منم خیلی دلم می خواد جشن دندونی بگیرم..اما نمی دونم کی رو دعوت کنم
mona
12 دی 92 0:24
عزیزم عاشق امیر ارسلانم ببوسش .چه جشن قشنگی میشه خاله جون درسا چند تا ایده هم واسه جشن درسا بدی اخه ما چند ساله تو فامیل بچه نداشتیم جشن دندونی اینا بلد نیستیم.مرسی از اشناییت خیلی خوشبختم.
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
18 فروردین 93 23:40
واااای چه جشن قشنگی من تازه این عکسارو دیدم شهلا جون الان ساعت نزدیک 12 شبه و دوقلوها خوابیدن و منم با خیال راحت نشستم دارم عکسای امیر ارسلان جونو میبینم خیلی نازه ماشالله