امیرارسلانامیرارسلان، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما امیرارسلان

آلبوم 25 ماهگي

1394/2/23 11:11
نویسنده : مامان شهلا
1,733 بازدید
اشتراک گذاری

اين ماه تولد بابا مهدي بود ما براش يه تولد سوپرايزي گرفيتم كه خيللللللللي خوشحال شد به همه خوش گذشت

با هيچ كس كار نداشتي فط برا خودت اون وسط ميرقصيديو هو هو ميكردي

وقتي پسرم از خودش عكس سلفي ميندازه

يه عصر قشنگ امير ارسلانو بردم پارك ‍ژوراسيك كه خيلي قشنگ و طبيعي دايناسورارو درس كدن ولي پسري انگار ترسيده بود از دور به همشون نگاه ميكرد از وقتي هم اومديم خونه همش صداشو كلفت ميكنه  ميگه "داييسورم ا الان ميام ميخورمت"

يه شبم برديمت كيدزلند يا همون سرزمين كودك كه در حقيقت رستوران كوچولو ها بود با كلي وسايل بازي كه با زووووور اوديمت خونه

اينم غذاي خوش مزموووووون

يه عصر قشنگ ديگه تو پارك با باباجون

ارسلانم تو كارگاه خلاقيتش

جديدا وقتي ميخوام از اميرارسلان عكس بندازم همش قيافشو اينجوري ميكنه كج وكوله و عكساي من همش اينجوري ميشنمتفکر

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامی دوقلوها ( امیرعباس و ارغوان )
24 اردیبهشت 94 0:18
عزیزمممممممم خیلی دوستت دارم ... عاشق لباس پوشیدن و تیپ زدن این گل پسرم ...
somaye
24 اردیبهشت 94 1:25
عکسای قشنگتونو دیدم. ارزو میکنم همیشه سلامت و شاد باشیدو امیرارسلان رو میبوسم
مامانی رادین
25 اردیبهشت 94 13:34
ماهگردت مبارک عزیزم
فرناز خاله آرسن جون
7 تیر 94 16:39
ماشالله به امیر ارسلان جونی چقدر بزرگ شدی خاله خیلی وقت بود وقت نکرده بودم به وبلاگ ها سر بزنم نمیدونم از کجا شروع کنم اول از همه تولد بابایی امیر ارسلان رو تبریک میگم انشالله روزهای اتی براتون پر از شادی و سلامتی باشه شیفته ژست های امیر ارسلان شدم خیلی با نمکه ببوسی از طرف من
فائقه
14 تیر 94 16:44
سلام وبلاگتون خیلی خوبه امیدوارم خدا پسر نازتون رو براتون حفظ کنه. ان شالله همیشه کنار هم شاد باشین