امیرارسلانامیرارسلان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما امیرارسلان

ماهگرد 21و باي باي پوشك

1393/10/21 10:41
نویسنده : مامان شهلا
1,266 بازدید
اشتراک گذاری

پسررررم ديگه آقا شده جيشش كامل ميگه خداروشكرررر از بس با هوشه اصلا اذيت نكرد خودش شروع كرد به گفتن جيشش و حتي اگه جايي دستشويي هم نباشه خودشو كامل كنترل ميكنه كه به قول خودش به دشويي برسه

از اونجايي كه من مامان تنبلي بودم موقع بدنيا اومدنش نتونستم براش كيك پوشك درست كنم وقتي ديدم پوشكهاي امير ارسلان مونده و ديگه هم لازمشون نداريم باهاش كيك پوشك درست كردم و ماهگرد 21 اميرارسلانو با اون گرفتيمجشنجشنجشن

ادامه مطلبم داريمااااااااااااااااا

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامانی رادین
22 دی 93 20:35
ماهگردت مبارک جیگر خاله ای خدا این پسر خوشتیپ رو نگاه قربونت برم چه پسر گلی افرین مامانی رو اذیت نکردی کاش من اونجا بودم تو رو خوب میچلوندم.شهلا جون جای من محکم ببوسش
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
27 دی 93 10:48
سلام شهلا جون خوش به حالت چه راحت و بی درد سر تموم شد این موضوع من که اصلا فکرش نکردم تا به حال دوقلوهای تنبلم هم اصلا عکس العملی نسبت به این موضوع نشون نمیدن
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
27 دی 93 10:49
راستی مبارکهههههههههههههههههههههههه 21 ماهگیت فندوق خوردنی
مامان متين وهومن
21 بهمن 93 12:20
مبارک باشه
فرناز خاله ی آرسن جون
2 اسفند 93 21:14
عزیز خاله 21 ماهگیت مبارکههههه به به پسمل خوشتیپ دیگه واسه خودش آقایی شدهآفرین به امیرارسلان جونی که اینقدر خوب با مامانی همکاری کرده چه کیک پوشکی قشنگی،مامانی دستت دردنکنه و البته خسته نباشی واسه دوست گلم .بوووووووووووس واسه امیر ارسلان جوووونم
صبا
10 اسفند 93 15:43
سلام عزیزم امروز به طور اتفاقی وبلاگ امیر ارسلان نازم و باز کردم پسر نازی دارین خدا بهتون ببخشه و اینکه شما خیلی شبیه دختر خالم هستین وقتی عکس زیباتون و دیدم اینجوری شدم خلاصه اینکه دوستون دارم